Harry Potter - gra forumowa !!

Harry Potter - Gra


#1 2008-01-15 17:56:45

Albus Severus

Ojciec Dyrektor

6722461
Zarejestrowany: 2008-01-13
Punktów :   
WWW

Dostępne zaklęcia

Zaklęcia poziom I
FLIPENDO - zaklęcie powodujące przesunięcie lub odpychanie przedmiotów i potworów , oczywiście nie za dużych ;]

EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające .

FLAGRATE - zaklęcie powodujące zaznaczanie terenu ognistym X. Hermiona użyła tego zaklęcia w V tomie żeby zaznaczyć drzwi w Departamencie Tajemnic .

EVANESCO - pod wpływem tego zaklęcia znikają mniejsze przedmioty i eliksiry .

CITO ASTEFERRE - szybko przenosimy się w niezbyt odległe miejsce , coś jak teleportacja tylko na dużo mniejszą odległość

COOLOPORTUS - zaklęcie zamykające drzwi, Hermiona i Harry użyli je kilkakrotnie, kiedy uciekali wraz z innymi przed śmierciożercami w Departamencie Tajemnic . Nie działa na zaklęcie DISSENDIUM.

DENSAUGEO - zaklęcie, które powoduje, że osobie, na którą je rzucono w przerażający sposób rosną przednie zęby.Może przeszkodzić w wypowiedzeniu formułki zaklęcia , ale jest to raczej zaklęcie które ma być "dowcipne".

ALOHOMORA - zaklęcie otwierające zamki drzwi, okien, kufrów, itp.

ANAPNEO- zaklęcie ratujące osobę przed zakrztuszeniem się, np. jedzeniem .

IGNIS - z naszej różdżki wylatuje kula ognia.Może ona poparzyć i zapalić szatę , nie może jednak zabić gdyż jej siła jest zbyt mała.

CHŁOSZCZYŚĆ - zaklęcie, które czyści różne przedmioty , albo nie umyte zęby ;P

Zaklęcia poziom II
FURNUNCULUS - to zaklęcie powoduje że z naszej różdżki wylatuje strumień ognia który może dotkliwie zranić przeciwnika.

GLACIUS - zdzięki temu zaklęciu, można zmienić wodę w lód oraz gasić pożary czyli po prostu z różdżki wylatuje nam strumień wody o wysokim ciśnieniu.

ENGORGIO - zaklęcie powiększające .

FERULA - zaklęcie unieruchamiające i bandażujące zranioną nogę, magiczny opatrunek.

DRĘTWOTA - zaklęcie wywołujące drętwotę ciała.

APARECJUM - zaklęcie, ktore powoduje, że widzialnym staje się to, co było niewidzialne np. ludzi zaczarowanych zaklęciem DISILLUSION.

CONJUNCTIVITUS - zaklęcie, które , dobrze wycelowane oślepia przeciwnika.

DIFFINDO - zaklęcie, które przecina sznury, sieci i wszelkie roślinne formy życia.

DOMINOR - zaklęcie dzięki któremu możemy panować w pewnym stopniu nad zwierzętami. Mogą okazać się pomocne by np. odwrócić uwagę przeciwnika. Działa 3 rundy

ACCIO- zaklęcie przywołujące wybraną rzecz . Wypowiadamy zaklęcie a następnie nazwę przedmiotu który chcemy przyzwać.

CONFUNDUS - zaklęcie omamienia, człowiek, który jest pod jego wpływem, skłonny jest uwierzyć we wszystko to, czego pragnie rzucający to zaklęcie .

Zaklęcia poziom III
FERAVERTO - zaklęcie transmutujące. Wskazujemy na dany przedmiot i wypowiadamy zaklęcie po czym nazwę tego w co ma się dany przedmiot zmienić.

ENERVATE - zaklęcie przywracające przytomność, niweluje skutki zaklęcia oszałamiającego, przeciwzaklęcie do Drętwoty.

DISSENDIUM - zaklęcie powodujące otwieranie np. przejścia do Hogsmeade w garbie jednookiej czarownicy . Zaklęcie skuteczniejsze od 
                          ALOHOMORA.
EPISKEY - formuła zaklęcia leczącego, np. złamania jakiejś części ciała. Tonks doprowadziła tym zaklęciem do porządku nos Harry'ego po tym, jak kopnął go w twarz Draco Malfoy .

Zaklęcia poziom IV
DISILLUSION -  zaklęcie, po którym człowiek nie staje się niewidzialny lecz jego ciało zlewa się z otoczeniem i wtapia się w nie tak samo, jak w przypadku kameleona.

VIOLATUM CORDIS - zaklęcie dzięki któremu szyje przeciwnika ściska niewidzialna ręka , po paru chwilach brak już mu powietrza i umiera.

Zaklęcia poziom V
AVADA KEDAVRA - zaklęcie uśmiercające, zakazana klątwa zabijająca od razu. Za użycie tej klątwy możemy zostać zesłani do Azkabanu.

CRUCIO - zaklęcie zadające ból, podobny jak przy torturowaniu . Jeśli użyjemy tego zaklęcia przeciwko innej osobie możemy skończyć w Azkabanie. Osoba na której została użyta ta klątwa nie może się ruszać przez 2 rundy.

EXPECTO PATRONUM - zaklęcie zwane Patronusem, na dźwięk którego pojawia się Patronus - rodzaj pozytywnej siły zwalczającej dementorów. Każdy sam ustala jaką postać będzie miał jego patronus i nie może tego zmienić , oraz nie mogą istnieć dwa takie same patronusy.

HOMO FERAVERTO - zaklęcie transmutujące , lecz nie przedmiotów tylko ludzi w inną daną żywą istotę.

FINITE INCANTATEM - zaklęcie niwelujące działanie innych zaklęć czy przekleństw.



ACCERSITUM - zaklęcie przywołujące zwierzę .




.















































IMMOBILlUS - zaklęcie unieruchamiające.Działa 2 rundy.

IMPENDIMENTO - zaklęcie spowalniające działanie lub po prostu spowalnia cel.Działa 2 rundy.

IMPERIO - zaklęcie dające czarodziejowi całkowitą kontrolę nad wybrana osobą.Działa 3 rundy.

IMPERVIUS - zaklęcie odpychające wodę.

INCANCERUS - zaklęcie powodujące wytworzenie grubych lin, które zwiążą przeciwnika. Tym sposobem profesor Umbridge związała centaura Zakałę w Zakazanym Lesie .

INCENDIO - zaklęcie powodujące, że we wskazanym miejscu tworzy się ognisko.

LEGILIMENS- zaklęcie, które umożliwia wkradnięcie się do czyjegoś umysłu i zobaczenie o czym dana osoba teraz myśli.

LEVICORPUS - jedno z zaklęć wymyślonych przez Księcia Półkrwi, zaklęcie niewerbalne, powodujące lewitację w powietrzu, niestety głową w dół .Wymaga umiejętności "zaklęcia niewerbalne".

LIBERACORPUS - przeciwzaklęcie do czaru "Levicorpus".

LOCOMOTOR - zaklęcie powodujace przemieszczenie, lewitację przedmiotu i możliwość sterowania nim za pomocą różdżki. Działanie podobne do Mobiliarbus.

LOCOMOTOR MORTIS - zaklęcie zwierające nogi.Działa jedną rundę .

LUMOS - zaklęcie, które powoduje, że zapala się światełko na końcu różdżki i oświetla pomieszczenie (blask).

MOBILICORPUS - zaklęcie umożliwiające przenoszenie nieprzytomnej osoby, jakby niewidzialne sznurki pociągały za przeguby, szyję i kolana.

MORSMORDRE - wywołuje Mroczny Znak dzięki czemu pojawiają się przy tym który go wyczarował śmierciożercy , oraz czasami także pracownicy ministerstwa.

MUFFLIATO - zaklęcie, które wypełniało uszy stojących w pobliżu osób niezidentyfikowanym brzęczeniem tak, że można było prowadzić w klasie długie rozmowy bez obawy, że zostanie się podsłuchanym .Działa 3 rundy.

NOX - gasi światło na końcu różdżki, przeciwzaklęcie do Lumos ("anty blask").

OBLITERATION - to zaklęcie zaciera ślady na ziemi.

OBLIVIATE - zaklęcie zapomnienia, które powoduje zanik lub modyfikację pamięci, użyte przez Lockhart'a spowodowało eksplodowanie złamanej różdżki Rona z siłą małej bomby. Nie można użyć przeciwko innym graczą.

PETRIFICUS TOTALUS - zaklęcie Pełnego Porażenia Ciała, powoduje petryfikację czyli paraliż całego ciała (totalna petryfikacja).Działa 2 rundy.

PROTEGO - zaklęcie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej,słabsze która odbija zaklęcia .

QUIETUS - przeciwzaklęcie do Sonorus (cisza), powoduje zmniejszenie siły głosu do normalnego poziomu.

REDUCIO - zaklęcie pomniejszające. Zwykły uczeń może najwyżej zmniejszyć jakiś przedmiot , a potężny mag nawet człowieka.

REDUCTO - zaklęcie redukujące.Nie działa na żywe istoty.

RELASHIO - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki tryskają iskry, może też spowodować strzelanie ukropem, co stało się w jeziorze.

REPARO - zaklęcie służące do naprawiania, na przykład rozbitej szyby.

RICTUSEMPRA - zaklęcie wyzwalające z różdżki potężny snop żółtego światła, który godzi w przeciwnika z ogromna siłą.

RIDDIKULUS - zaklęcie niszczące bogina.

SECTUMSEMPRA - złowrogie zaklęcie wymyślone przez Księcia Półkrwi, które spowodowało, że z twarzy i piersi Malfoy'a trysła krew, jakby ktoś ciął go na odlew niewidzialnym mieczem .

SERPENSORTIA - zaklęcie, które wyczarowuje węża z różdżki.

SILENCIO - zaklęcie uciszające, które odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.Działa 1 rundę.

SKURGE - zaklęcie oczyszczające z różnych zanieczyszczeń, może usunąć niebezpieczne substancje .

SPECIALIS REVELIO - zaklęcie sprawdzające czy dany przedmiot nie ma jakiś właściwości czarnomagicznych

TARANTALLEGRA - zaklęcie, które wywołuje taniec przeciwnika wbrew jego woli, zmusza nogi do tańca.

UROK POPLĄTANIA JĘZYKA - zaklęcie, przy pomocy którego podobno Gilderoy Lockhart wyleczył wieśniaka z Transylwanii. Ktoś trafiony tym czarem nie może wypowiedzieć nic przez 3 rundy.

VIPERA EVANESCA - zaklęcie użyte w filmie "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Rzucił je Snape na węża, z którego zostało tylko trochę pyłu .

WADDIWASI - wystrzeliwywuje w przeciwnika dowolnym przedmiotem na który wskażemy różdżką ( nie może to być coś zbyt dużego)

WINGARDIUM LEVIOSA - zaklęcie, na dźwięk którego latają różne przedmioty.

WSKAŻ MI - zaklęcie, które powoduje, że różdżka obraca się na północ .

ZAKLĘCIE BĄBLOGŁOWY - czar powodujący wytworzenie się wielkiej bańki powietrza, dzięki której można oddychać pod wodą. Użyli go Fleur Delacour i Cedrik Diggory podczas drugiego zadania Turnieju Trójmagicznego.

ZAKLĘCIE HOMOMORFICZNE - czar, który powoduje zamienienie się w normalną postać człowieka, który został poddany transmutacji lub transformacji .

ZAKLĘCIE KAMELEONA - zaklęcie, które powoduje, że ciało przybiera barwę otoczenia .

ZAKLĘCIE ODSYŁAJĄCE - zaklęcie odwrotne do ZAKLĘCIA PRZYWOŁUJĄCEGO; w HPiCO Neville niechcący (albo chcący) rzuca je na Flitwicka .

ZAKLĘCIE PROTEUSZA - jest to zaklęcie, którego użyła Hermiona, do zaczarowania fałszywych galeonów. Jeżeli Harry ustalił nową datę spotkania GD, to zmieniał cyfry na swojej monecie, a wtedy Zaklęcie Proteusza powodowało, że wszystkie monety również się zmieniały i członkowie GD natychmiast wiedzieli o nowym terminie spotkania. Jest to trudne zaklęcie, wymagane na poziomie owutemów. Zaklęcie i skutki jego działania są opisane w tomie 5 w polskim wydaniu na stronie 442 (.


.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plZaproszenie na chrzest akwarium dla początkujących Klimatyzacja samochodowa Poznań